19 collu vieglmetāla diski ir pieejami pulētā apdarē, ar iespēju izvēlēties bremžu klučus kādā no četrām piedāvātajām krāsām.
Giulia Quadrifoglio viduskonsole ir pilnībā pārveidota, izmantojot augstākās kvalitātes materiālus un oglekļa šķiedras elementus.
900 vatu Harman Kardon telpiskās skaņas sistēmai ir 14 skaļruņi un zemfrekvences skaļrunis nevainojamai skaņas kvalitātei.
Viduskonsole iekļauj oglekļa šķiedras pārnesumu pārslēgšanas sviru ar ādas apdari un bezvadu lādētāju viedtālrunim, uzlabojot Tavu autovadīšanas pieredzi.
Pateicoties tehnoloģiskajiem risinājumiem, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio garantē stingrāko snieguma prasību izpildi.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio izmanto novatoriskus tehnoloģiskos risinājumus, lai izceltu izcilu veiktspēju un īstu Alfa Romeo DNS.
Ideālais svara sadalījums attiecībā 50:50 ļauj iegūt augstāko aizmugures piedziņas snieguma līmeni automašīnā ar priekšpusē izvietotu dzinēju.
Divi elektroniski vadāmi mehāniskie sajūgi nodrošina optimālu griezes momenta sadali starp abām aizmugurējām pusasīm, panākot maksimālu vilces un vadības līmeni pat liela ātruma un dažāda ceļa seguma apstākļos.
Pasaulē vienīgais sedans, kas aprīkots ar aktīvo difuzoru – zem priekšējā bufera uzstādītu oglekļa papildelementu. Braucot ar ātrumu, kas pārsniedz 100 km/h, to atver divi pastāvīgās amortizācijas kontroles sistēmas vadīti izpildmehānismi. Tādējādi tiek nodrošināta izcila aerodinamika un stabilitāte, kas ir īpaši svarīgi faktori asos līkumos.
D – dinamiskais režīms sportiskam vadīšanas stilam. Dzinējs un pārnesumkārba pielāgojas sportiskam vadības stilam, tiek palielināta saķere līkumu izbraukšanas laikā un akseleratora pedāļa jutība ātruma palielināšanas laikā.
N – naturālais režīms. Standarta dzinēja un pārnesumkārbas reakcija, kā arī daudz ērtāka piekares konstrukcija.
A – augstas pakāpes efektivitāte. Visiem gadījumiem, kad efektivitāte ir svarīgāka par sniegumu.
R - Izvēloties sacīkšu režīmu, jūs iegūsiet ekskluzīvu „Quadrifoglio” vadīšanas pieredzi. Ātrumu un pārliecību uz ceļa garantē bremzes, akseleratora pedālis un stūre, kas šajā režīmā reaģē vienā acumirklī. Tāpat sacensību režīms atspējo saķeres un stabilitātes kontroli, vienlaikus aktivizējot „overboost” funkciju, kas sniedz aizraujoša brauciena pieredzi.
Giulia Quadrifoglio braukšanas pieredzi izceļ 2. līmeņa autonomās braukšanas sistēmas, kas rada perfektu sinerģiju starp braukšanas prieku un viedo tehnoloģiju.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio informācijas un izklaides sistēmai ir 8,8 collu Multi-Touch ekrāns.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio iemieso ideālu jaudas un tehnoloģiju
apvienojumu. Tā ir aprīkota ar 2,9 l V6 dzinēju, kas ģenerē 510 ZS
jaudu un rada 600 Nm griezes momentu diapazonā no 2500 līdz 5000
apgr./min. Dzinējs ir pārsteidzoši jaudīgs, taču vienlaikus ārkārtīgi
viegls, jo ir izgatavots no alumīnija. Tas ir kombinēts ar astoņpakāpju
automātisko pārnesumkārbu, kas „Race“ režīmā nodrošina
pārnesumu maiņu vien 150 milisekunžu laikā.
Giulia Quadrifoglio klāsta degvielas patēriņš (l/100 km): 10,3 – 10,1; CO₂ izmeši (g/km): 233 – 228.
Vērtības noteiktas kombinētajam ciklam saskaņā ar Pasaulē saskaņoto vieglo transportlīdzekļu testēšanas procedūru (WLTP). Informācija atjaunota 26.05.2021. Vērtības ir norādītas vienīgi salīdzināšanas nolūkā.
Attēliem ir vienīgi ilustratīva nozīme.